Od leta 1967 po predlogu Unesca 8. septembra zaznamujemo mednarodni dan pismenosti. Po podatkih UNESCA vsaj 773 milijonov odraslih po svetu trpi zaradi pomanjkanja osnovne pismenosti.
Danes po svetu več kot 260 milijonov otrok in mladostnikov ni vključenih v šole. Šest od desetih otrok in mladostnikov, okoli 670 milijonov, ne doseže minimalnih spretnosti pismenosti in računanja; 750 milijonov mladih in odraslih še vedno ne zna brati in pisati – od tega sta dve tretjini žensk.
Ob mednarodnem dnevu pismenosti se je uradno začel Nacionalni mesec skupnega branja – Beremo skupaj.
Namen projekta je spodbujanje branja in bralne kulture ter pismenosti na nacionalni ravni. Tako številne šole, knjižnice in društva organizirajo različne dejavnosti, povezane z branjem oz. s knjigo. Nacionalni mesec skupnega branja bomo tudi na naši šoli obeležili s številnimi dejavnostmi po razredih.
Z bralnimi aktivnostmi bomo nadaljevali skozi celo šolsko leto, učenci pa bodo tudi letos vključeni v številne projekte in akcije, ki spodbujajo branje otrok, in imeli možnost usvojiti bralno priznanje.
Teden vseživljenjskega učenja: Učenje je življenje – naj krepi in radosti!
Učenje je tesno prepleteno z življenjem od rojstva naprej. Najprej se učimo osnovnih spretnosti, krepimo svoj značaj, pridobivamo znanje za opravljanje različnih bolj ali manj zahtevnih del. Starejši kot smo, bolj se učimo zavestno, še naprej pa svoje spretnosti krepimo tudi priložnostno. Vseživljenjsko učenje posega na vsa področja človekovega življenja in nam pomaga opravljati številne vloge zasebno in poklicno. Doseganje uspeha vpliva na samopodobo, krepi samozavest in nas opogumlja za nove izzive. Človek, ki se uči, zna zgrabiti priložnost, ko se mu ponudi.